.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس دفتر رهبر انقلاب به عربستان رفت

چهره‌های مشهور سیاسی، روحانی و فرهنگی در حج تمتع 90 چه کسانی هستند؟

به گزارش «مهر» از جمله چهره های سیاسی معروف در موسم حج تمتع 90 آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس سابق شورای مدیریت حوزه علمیه قم، حجت الاسلام محمد نیازی رئیس اسبق سازمان بازرسی، حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی استاد اخلاق و نماینده مجلس هفتم، علی بروغنی نماینده مردم سبزوار در مجلس و نیز حجت الاسلام راشد یزدی هستند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری نیز به حج تمتع 90 مشرف شده است. براساس این گزارش، وی هم‌اکنون در دفتر حجت الاسلام قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره حاضر شده است.

حسین مظفر وزیر اسبق آموزش و پرورش و عضو شورای نظارت صدا و سیما، محمد رضا طاهری، حسین هوشیار و سید جعفر ماه رخسار از مداحان حاضر در مدینه منوره نیز به حج تمتع 90 مشرف شده و هم اکنون در مدینه منوره هستند.

پیش از این هم گزارش دادیم که تعدادی از کارگردانان و بازیگران مشهور سینما و تلویزیون نیز به حج تمتع 90 مشرف شده‌اند. قاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن سدخسروی و سام درخشانی از کارگردانان و بازیگران سینما و تلویزیونی هستند که نام آنها در فهرست هنرمندان اعزامی به حج تمتع 90 به چشم می‌خورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.